donderdag 3 februari 2011

De krant en een verse koffie


Ik heb me nog eens bezig gehouden met mijn 'oude' stijl vandaag. Als doel had ik om mijn oude stijl te mengen met de tekenstijl die ik de laatste maanden gebruik. Ik had ook gewoon even goesting om eens iets anders te doen. Verder heb ik een poging gedaan om het er ook een klein beetje collage-achtig uit te laten zien en het juiste sfeertje te scheppen. Iets waarmee we ons allemaal een beetje bij kunnen inleven met het grijze weer van de laatste dagen. Het was in ieder geval nog eens plezant om mee bezig te zijn.

2 opmerkingen:

  1. Het collage-aspect vind ik erg geslaagd. Zeker omdat de ruitjes de tafel een soort van onmogelijk perspectief geven. Leuk contrast met hoe de kan er op staat.
    Denk dat deze vormgeving/ stijl ook mooi zou samengaan bij wat meer uitgerokken/ grotere figuren. Als je een meer volwassen publiek wil berijken met een tekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danku Chris !
    Tis een stijl die ik al een tijdje probeer te laten evolueren. Frank (mijn mentor) is altijd al zot geweest van dieje stijl en heeft me het advies gegeven om die nooit los te laten. Helaas is dit een stijl die alleen een uitgeverij als De Eenhoorn ofzo zou willen gebruiken.
    Misschien is het best dat ik eerst het wereldje probeer in te geraken met commerciele dingen en zo mijn weg kan maken naar iets meer artsi fartsi.

    BeantwoordenVerwijderen