dinsdag 26 oktober 2010

Halloween

Hoi Tekenbende !

Je zag het misschien een beetje aankomen maar als nieuw thema dacht ik rond Halloween te werken. Hierbij denk ik aan hoe ik vroeger schrik kon hebben in het donker, schrik voor die beesten onder mijn bed, voor de geluiden die ik hoorde. Of de rare buren die misschien wel aliens zijn ! Misschien zijn er sommige klassieke horrorcultfilms die je voorzien van de nodige inspiratie. Tenslotte denk ik ook nog even aan 'The Nightmare Before Christmas', misschien wat meer naar kinderen toe gericht. Het kan dan ook een uitdaging vormen om humor en griezel te combineren met elkaar. Hopelijk vindt iedereen dit een fijn onderwerp ? Alvast veel griezelplezier ! 

2 opmerkingen:

  1. Ok, lijkt me geweldig! Jef zal in zijn nopjes zijn, nu ik overstap naar The Dark Side! ;)

    Ik heb mezelf vandaag leren haken by the way! Hopelijk kan ik binnenkort mijn eigen patronen in elkaar futselen om op de blog te zetten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. okido, Halloween. Daar zit stof genoeg in om tot iets leuks te komen.

    BeantwoordenVerwijderen